Question about planar mirrors implementation in DirectX12

I am trying to implement reflection on a mirror in DirectX12. Assume that all the objects except the mirror in the scene are opaque. The steps that I am taking to implement this are as follows:

  1. Configure a PSO for all the opaque items in the scene. Then draw them.

  2. Configure a PSO for the rendering of the the mirror to the stencil buffer only. Then draw the mirror to the stencil buffer.

  3. When an object is reflected across a plane the winding order of the vertices change since the normal vectors to the surface change. So configure a PSO that sets RasterizeState.FrontCounterClockwise to true. Then draw the object that is to be reflected on the mirror.

  4. Finally, we should draw the mirror. For this we need a PSO that has its blend state properly configured. Then draw the mirror.

Unfortunately, after running the program everything is rendered fine except the reflection of the object in the scene on the supposed mirror. Nothing is reflected on the mirror when standing in front of it. However, it is worth noting that the object is reflected on the back side of the mirror. The relevant PSO configuration of step 2 is the following:

D3D12_GRAPHICS_PIPELINE_STATE_DESC stencilMirrorPsoDesc = opaquePsoDesc;
stencilMirrorPsoDesc.BlendState.RenderTarget[0].RenderTargetWriteMask = 0;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.DepthEnable = true;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilDepthFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilPassOp = D3D12_STENCIL_OP_REPLACE;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilFunc = D3D12_COMPARISON_FUNC_ALWAYS;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.DepthWriteMask = D3D12_DEPTH_WRITE_MASK_ZERO;
stencilMirrorPsoDesc.DepthStencilState.StencilEnable = true;
stencilMirrorPsoDesc.RasterizerState.CullMode = D3D12_CULL_MODE_NONE;

The relevant PSO configuration of steps 3 is also as follows:

D3D12_GRAPHICS_PIPELINE_STATE_DESC reflectionPsoDesc = opaquePsoDesc;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.StencilEnable = true;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilFunc = D3D12_COMPARISON_FUNC_EQUAL;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilDepthFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.FrontFace.StencilPassOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.BackFace.StencilDepthFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.BackFace.StencilFailOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.BackFace.StencilPassOp = D3D12_STENCIL_OP_KEEP;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.BackFace.StencilFunc = D3D12_COMPARISON_FUNC_EQUAL;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.DepthWriteMask = D3D12_DEPTH_WRITE_MASK_ALL;
reflectionPsoDesc.DepthStencilState.DepthEnable = true;
reflectionPsoDesc.RasterizerState.FrontCounterClockwise = true;
reflectionPsoDesc.RasterizerState.CullMode = D3D12_CULL_MODE_BACK;

I tried to debug it with RenderDoc and it seems that everything is rendered fine except when it is time to render the reflection of the object in step 3. Nothing is drawn and it goes straight to drawing the transparent mirror. I made sure that the root signature along with root parameters of the object are correctly configured. So I have narrowed it down to how the PSOs are setup. I would appreciate it if someone could point out the possible mistake in my code. Thanks.

For reference this is the image of the backside of the mirror:

Reflection of skull on the back of the mirror

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa
Thiết kế website Thiết kế website Thiết kế website Cách kháng tài khoản quảng cáo Mua bán Fanpage Facebook Dịch vụ SEO Tổ chức sinh nhật