Does the games industry use automated testing for visual parts of games/rendering? How?

Some parts of a game are easy to test in an automated way (logic, maths, input handling); but there’s also a lot that’s purely visual and not easily testable.

I would be surprised if the games industry left all of this to manual testing; there’s enough money in it that I would guess that effort has been put into being able to regression test at least some visual aspect of games.

Is this true? If so, what are the possible ways that rendering of games can be tested? Capturing output and comparing images (can this be reliable?)? Intercepting data from the graphics card at a low level? Capturing vertex information (etc.) on its way to the graphics card? It seems like there are lots of possibilities; but I can’t find any information on this 🙁

Note: This question was marked as a dupe of this one, but I’m not asking about specific tech/frameworks/tools on how to do this, but more broadly the ideas around this practice, and what the actual games industry do (if they do at all).

11

Any company will do in different ways, even different games will be tested differently.

  • Maybe the lack of information about graphics is because rendering is indeed quite “repetitive” (I cannot think a better word, sorry) and in a typical complex scene there will be enough primitive combinations so most persons can usually see easily most of the glitches (with the exception of less used shaders, but a stress-shader special level/demo can be used). Remember that humans were hunters for thousands of years 🙂 so probably we are engineered to see glitches.
  • Also the freedom of movement present in most games and the randomization of other elements on a typical game that makes to feel it as more “realistic” are usually a nightmare for applying pure automated tests: in fact a human tester will find more quickly and more errors than any automated test. You can code a logic for record timings, stats and positions/angles/other variables whenever a tester is playing… so even on no-automated tests you will have feedback like-automated-tests. It’s usually useful to be capable of making a playback of any beta tester recorded session (and usually is a good feature for the final game as well).
  • About rendering stats, for example you can get: the draw-call count stats for each one of the shaders (as you will make the calls, it is enough to maintain some counters), the upload counts (the same, you will control when gpu buffers are updated), the timings (not only fps, also the lapses between each call), etc. If necessary (but I believe that is not recomended except when hunting for a specific error) you can get stats from the graphics card itself (for example you can get fill rates and others by using occlusion queries).
  • Finally, other reason to use beta testers is that different graphic cards will have probably different behaviors… you may need to have a farm of testing machines o_O. The beloved human beta testers will soft all that mess.

Hope that it helps!

Disclaimmer: I’m not a betatester, I’m a developer XDDD.

1

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa

Does the games industry use automated testing for visual parts of games/rendering? How?

Some parts of a game are easy to test in an automated way (logic, maths, input handling); but there’s also a lot that’s purely visual and not easily testable.

I would be surprised if the games industry left all of this to manual testing; there’s enough money in it that I would guess that effort has been put into being able to regression test at least some visual aspect of games.

Is this true? If so, what are the possible ways that rendering of games can be tested? Capturing output and comparing images (can this be reliable?)? Intercepting data from the graphics card at a low level? Capturing vertex information (etc.) on its way to the graphics card? It seems like there are lots of possibilities; but I can’t find any information on this 🙁

Note: This question was marked as a dupe of this one, but I’m not asking about specific tech/frameworks/tools on how to do this, but more broadly the ideas around this practice, and what the actual games industry do (if they do at all).

11

Any company will do in different ways, even different games will be tested differently.

  • Maybe the lack of information about graphics is because rendering is indeed quite “repetitive” (I cannot think a better word, sorry) and in a typical complex scene there will be enough primitive combinations so most persons can usually see easily most of the glitches (with the exception of less used shaders, but a stress-shader special level/demo can be used). Remember that humans were hunters for thousands of years 🙂 so probably we are engineered to see glitches.
  • Also the freedom of movement present in most games and the randomization of other elements on a typical game that makes to feel it as more “realistic” are usually a nightmare for applying pure automated tests: in fact a human tester will find more quickly and more errors than any automated test. You can code a logic for record timings, stats and positions/angles/other variables whenever a tester is playing… so even on no-automated tests you will have feedback like-automated-tests. It’s usually useful to be capable of making a playback of any beta tester recorded session (and usually is a good feature for the final game as well).
  • About rendering stats, for example you can get: the draw-call count stats for each one of the shaders (as you will make the calls, it is enough to maintain some counters), the upload counts (the same, you will control when gpu buffers are updated), the timings (not only fps, also the lapses between each call), etc. If necessary (but I believe that is not recomended except when hunting for a specific error) you can get stats from the graphics card itself (for example you can get fill rates and others by using occlusion queries).
  • Finally, other reason to use beta testers is that different graphic cards will have probably different behaviors… you may need to have a farm of testing machines o_O. The beloved human beta testers will soft all that mess.

Hope that it helps!

Disclaimmer: I’m not a betatester, I’m a developer XDDD.

1

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa

Does the games industry use automated testing for visual parts of games/rendering? How?

Some parts of a game are easy to test in an automated way (logic, maths, input handling); but there’s also a lot that’s purely visual and not easily testable.

I would be surprised if the games industry left all of this to manual testing; there’s enough money in it that I would guess that effort has been put into being able to regression test at least some visual aspect of games.

Is this true? If so, what are the possible ways that rendering of games can be tested? Capturing output and comparing images (can this be reliable?)? Intercepting data from the graphics card at a low level? Capturing vertex information (etc.) on its way to the graphics card? It seems like there are lots of possibilities; but I can’t find any information on this 🙁

Note: This question was marked as a dupe of this one, but I’m not asking about specific tech/frameworks/tools on how to do this, but more broadly the ideas around this practice, and what the actual games industry do (if they do at all).

11

Any company will do in different ways, even different games will be tested differently.

  • Maybe the lack of information about graphics is because rendering is indeed quite “repetitive” (I cannot think a better word, sorry) and in a typical complex scene there will be enough primitive combinations so most persons can usually see easily most of the glitches (with the exception of less used shaders, but a stress-shader special level/demo can be used). Remember that humans were hunters for thousands of years 🙂 so probably we are engineered to see glitches.
  • Also the freedom of movement present in most games and the randomization of other elements on a typical game that makes to feel it as more “realistic” are usually a nightmare for applying pure automated tests: in fact a human tester will find more quickly and more errors than any automated test. You can code a logic for record timings, stats and positions/angles/other variables whenever a tester is playing… so even on no-automated tests you will have feedback like-automated-tests. It’s usually useful to be capable of making a playback of any beta tester recorded session (and usually is a good feature for the final game as well).
  • About rendering stats, for example you can get: the draw-call count stats for each one of the shaders (as you will make the calls, it is enough to maintain some counters), the upload counts (the same, you will control when gpu buffers are updated), the timings (not only fps, also the lapses between each call), etc. If necessary (but I believe that is not recomended except when hunting for a specific error) you can get stats from the graphics card itself (for example you can get fill rates and others by using occlusion queries).
  • Finally, other reason to use beta testers is that different graphic cards will have probably different behaviors… you may need to have a farm of testing machines o_O. The beloved human beta testers will soft all that mess.

Hope that it helps!

Disclaimmer: I’m not a betatester, I’m a developer XDDD.

1

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa

Does the games industry use automated testing for visual parts of games/rendering? How?

Some parts of a game are easy to test in an automated way (logic, maths, input handling); but there’s also a lot that’s purely visual and not easily testable.

I would be surprised if the games industry left all of this to manual testing; there’s enough money in it that I would guess that effort has been put into being able to regression test at least some visual aspect of games.

Is this true? If so, what are the possible ways that rendering of games can be tested? Capturing output and comparing images (can this be reliable?)? Intercepting data from the graphics card at a low level? Capturing vertex information (etc.) on its way to the graphics card? It seems like there are lots of possibilities; but I can’t find any information on this 🙁

Note: This question was marked as a dupe of this one, but I’m not asking about specific tech/frameworks/tools on how to do this, but more broadly the ideas around this practice, and what the actual games industry do (if they do at all).

11

Any company will do in different ways, even different games will be tested differently.

  • Maybe the lack of information about graphics is because rendering is indeed quite “repetitive” (I cannot think a better word, sorry) and in a typical complex scene there will be enough primitive combinations so most persons can usually see easily most of the glitches (with the exception of less used shaders, but a stress-shader special level/demo can be used). Remember that humans were hunters for thousands of years 🙂 so probably we are engineered to see glitches.
  • Also the freedom of movement present in most games and the randomization of other elements on a typical game that makes to feel it as more “realistic” are usually a nightmare for applying pure automated tests: in fact a human tester will find more quickly and more errors than any automated test. You can code a logic for record timings, stats and positions/angles/other variables whenever a tester is playing… so even on no-automated tests you will have feedback like-automated-tests. It’s usually useful to be capable of making a playback of any beta tester recorded session (and usually is a good feature for the final game as well).
  • About rendering stats, for example you can get: the draw-call count stats for each one of the shaders (as you will make the calls, it is enough to maintain some counters), the upload counts (the same, you will control when gpu buffers are updated), the timings (not only fps, also the lapses between each call), etc. If necessary (but I believe that is not recomended except when hunting for a specific error) you can get stats from the graphics card itself (for example you can get fill rates and others by using occlusion queries).
  • Finally, other reason to use beta testers is that different graphic cards will have probably different behaviors… you may need to have a farm of testing machines o_O. The beloved human beta testers will soft all that mess.

Hope that it helps!

Disclaimmer: I’m not a betatester, I’m a developer XDDD.

1

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa

Does the games industry use automated testing for visual parts of games/rendering? How?

Some parts of a game are easy to test in an automated way (logic, maths, input handling); but there’s also a lot that’s purely visual and not easily testable.

I would be surprised if the games industry left all of this to manual testing; there’s enough money in it that I would guess that effort has been put into being able to regression test at least some visual aspect of games.

Is this true? If so, what are the possible ways that rendering of games can be tested? Capturing output and comparing images (can this be reliable?)? Intercepting data from the graphics card at a low level? Capturing vertex information (etc.) on its way to the graphics card? It seems like there are lots of possibilities; but I can’t find any information on this 🙁

Note: This question was marked as a dupe of this one, but I’m not asking about specific tech/frameworks/tools on how to do this, but more broadly the ideas around this practice, and what the actual games industry do (if they do at all).

11

Any company will do in different ways, even different games will be tested differently.

  • Maybe the lack of information about graphics is because rendering is indeed quite “repetitive” (I cannot think a better word, sorry) and in a typical complex scene there will be enough primitive combinations so most persons can usually see easily most of the glitches (with the exception of less used shaders, but a stress-shader special level/demo can be used). Remember that humans were hunters for thousands of years 🙂 so probably we are engineered to see glitches.
  • Also the freedom of movement present in most games and the randomization of other elements on a typical game that makes to feel it as more “realistic” are usually a nightmare for applying pure automated tests: in fact a human tester will find more quickly and more errors than any automated test. You can code a logic for record timings, stats and positions/angles/other variables whenever a tester is playing… so even on no-automated tests you will have feedback like-automated-tests. It’s usually useful to be capable of making a playback of any beta tester recorded session (and usually is a good feature for the final game as well).
  • About rendering stats, for example you can get: the draw-call count stats for each one of the shaders (as you will make the calls, it is enough to maintain some counters), the upload counts (the same, you will control when gpu buffers are updated), the timings (not only fps, also the lapses between each call), etc. If necessary (but I believe that is not recomended except when hunting for a specific error) you can get stats from the graphics card itself (for example you can get fill rates and others by using occlusion queries).
  • Finally, other reason to use beta testers is that different graphic cards will have probably different behaviors… you may need to have a farm of testing machines o_O. The beloved human beta testers will soft all that mess.

Hope that it helps!

Disclaimmer: I’m not a betatester, I’m a developer XDDD.

1

Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức sự kiện 5 sao Thông tin về chúng tôi Dịch vụ sinh nhật bé trai Dịch vụ sinh nhật bé gái Sự kiện trọn gói Các tiết mục giải trí Dịch vụ bổ trợ Tiệc cưới sang trọng Dịch vụ khai trương Tư vấn tổ chức sự kiện Hình ảnh sự kiện Cập nhật tin tức Liên hệ ngay Thuê chú hề chuyên nghiệp Tiệc tất niên cho công ty Trang trí tiệc cuối năm Tiệc tất niên độc đáo Sinh nhật bé Hải Đăng Sinh nhật đáng yêu bé Khánh Vân Sinh nhật sang trọng Bích Ngân Tiệc sinh nhật bé Thanh Trang Dịch vụ ông già Noel Xiếc thú vui nhộn Biểu diễn xiếc quay đĩa Dịch vụ tổ chức tiệc uy tín Khám phá dịch vụ của chúng tôi Tiệc sinh nhật cho bé trai Trang trí tiệc cho bé gái Gói sự kiện chuyên nghiệp Chương trình giải trí hấp dẫn Dịch vụ hỗ trợ sự kiện Trang trí tiệc cưới đẹp Khởi đầu thành công với khai trương Chuyên gia tư vấn sự kiện Xem ảnh các sự kiện đẹp Tin mới về sự kiện Kết nối với đội ngũ chuyên gia Chú hề vui nhộn cho tiệc sinh nhật Ý tưởng tiệc cuối năm Tất niên độc đáo Trang trí tiệc hiện đại Tổ chức sinh nhật cho Hải Đăng Sinh nhật độc quyền Khánh Vân Phong cách tiệc Bích Ngân Trang trí tiệc bé Thanh Trang Thuê dịch vụ ông già Noel chuyên nghiệp Xem xiếc khỉ đặc sắc Xiếc quay đĩa thú vị
Trang chủ Giới thiệu Sinh nhật bé trai Sinh nhật bé gái Tổ chức sự kiện Biểu diễn giải trí Dịch vụ khác Trang trí tiệc cưới Tổ chức khai trương Tư vấn dịch vụ Thư viện ảnh Tin tức - sự kiện Liên hệ Chú hề sinh nhật Trang trí YEAR END PARTY công ty Trang trí tất niên cuối năm Trang trí tất niên xu hướng mới nhất Trang trí sinh nhật bé trai Hải Đăng Trang trí sinh nhật bé Khánh Vân Trang trí sinh nhật Bích Ngân Trang trí sinh nhật bé Thanh Trang Thuê ông già Noel phát quà Biểu diễn xiếc khỉ Xiếc quay đĩa
Thiết kế website Thiết kế website Thiết kế website Cách kháng tài khoản quảng cáo Mua bán Fanpage Facebook Dịch vụ SEO Tổ chức sinh nhật